úterý 12. dubna 2011

Týden s námi: 4.

Nebudu Vás dlouho napínat, ale i dnešní fotografie týdne od Uajiiiho je opravdu famózní. Také si dovolím upozornit na jednu obzvlášť důležitou informaci. Více pod fotografií.




"Tento týden byl pro velkého Uajiii velice důležitý. V pondělí čtvrtého jsme museli být povinně ve škole. Dostali jsme oficiální zadání bakalářských prací, z čehož mé zadání bylo nejdelší- sedmi řádkové. Mí spolužáci (s tří až čtyř řádkovým zadáním) mě patřičně politovali... nu což, aspoň jsem světový!
V úterý jsem měl vernisáž! (A Autorská tlupa dostala tu čest se o mé vernisáži dozvědět jako první! Holt mám ve vás důvěru, holky:) Pracuji v jednom výtvarném kroužku a každý rok v půlce výuky máme vernisáž. Letos  jsem vystavoval celé dva obrazy a pár lidem se i líbily... O pí Skočdopolové (která vede náš výtvarný kroužek) jsem se zmiňoval na mém blogu- nyní měla chřipku a já taky, tak jsme se mezi mazáním jednohubek, rozlévání alkoholu a instalací obrazů léčili bromhexinem. Zapíjeli jsme ho velice fajnovým vínem, ze kterého nám zvláčněly pohyby a ztěžkly nohy.
Dnes je středa a stále mám chřipku. Opravdovou chřipku, ne mužskou chřipečkou (znáte to- nejhorší nemoc pro muže je nachlazeníčko a chřipečka.) Minulý týden ji měla moje slečna, tento týden ji mám já. Taky mi psala Kittanya, zda jsem nezapomněl, že o tomto týdnu mám dát celé tlupě vědět. Nezapomněl jsem, ale aspoň jsem se k tomu konečně dokopal.
Ve čtvrtek jsem zjistil převratnou novinu- má chřipka se plynule přeměnila v jarní alergii. Pylu je venku drahně a všem píšu esemesky, že ležím v posteli a kurýruji se. Ve skutečnosti jsem na zahradě a přesazuji kytky a stříhám dokvetlou vrbu, u které pšikám jako pominutý.
V pátek jsme u kamarádky domlouvali sobotní grilování. Taková perlička- odpoledne mi volala: „Ty vogo můj bratr je vůl. Jsem mu říkala, že ty přineseš maso, ostatní zeleninu a víno, tak co přinese on. Odpověděl: ‚Já? Já můžu přinést z dřevníku nějaký dřevo!‘ “
V sobotu jsme grilovali a měl jsem nejlépe naložené masíčko, musím se pochválit. Nakládal jsem vepřové do medu, piva a oleje spolu s libečkem, jarní cibulkou a kořením. Moc jsme si pochutnali. Večer jsme pili griotku a víno.
Dneska jsem dostal narozeninový dort! Na druhou stranu narozeniny dnes nemám, ale co dopíšu tuhle větu, tak mi za šest hodin a tři čtvrtě minuty bude zas o rok víc. Tento týden jsem se měl moc pěkně."

Příští týden patří Veverce Bí.

PS: Kdo se nedovtípil - měla jsem na mysli tu vernisáž.

9 komentářů:

  1. Tedy ta fotka je moc povedená! Nemá chybu! Jinak.. zapíjet léky vínem... to muselo být zajímavé :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá fotka a všechno nejlepší k dalšímu roku života. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nechť virus chřipkový v medu bačkory natáhne.

    Fotka je přiměřeně optimistická, jak se na přístavní scenérii sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Noční fotografie se opravdu povedla. Líbí se mi odrazy ve vodě i zachycení oblohy.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta fotografie mi připomíná něco známého... Jenže v noci moc nikam nechodím... Ale přeci jen. Kde to je? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejde mi odeslat mail s fotkou na tenhle týden

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Bastett, je to foceno v Pardubicích ze zdymadla, pohled do centra města (O2 věž, nábřeží a podobně.) Snad jsme se trefili.

    OdpovědětVymazat
  8. Bublí, pokud to nejde na autorskyklub@seznam.cz, tak mi to prosím mrskni na kittanya@email.cz. Ale nechápu, proč to někomu jde a někomu nejde. Bohužel nejsi první.

    OdpovědětVymazat