středa 22. prosince 2010

Magické rojení II

Dnešní díl má na starosti Berenika. Pojďme se podívat, co všechno umí a co vás naučí.


Duha v kostele
Použila jsem Photofiltre, se kterým si momentálně rozumím asi nejvíc ze všech těch různých grafických programů, které jsou na mě buď složité nebo drahé. Stavěla jsem na obrázku ,,katedrály"? Však poznáte na kterém a z druhého vystřihla pár detailů lamp a ozdob.
Pak už mi stačilo jen použít duhový efekt na masku sněhu a přidat motýlky. Původně jsem to chtěla nechat jen sněhové, ale zjistila jsem, že duha se mi líbí víc, tak to dopadlo takhle. Abych dovršila zdání přeplácanosti použila jsem i duhové písmo, snad se alespoň někomu zalíbí a třeba i připomene teplo jarního slunce, když se kombinuje s kapkami deště. I když každý z nás nebo alespoň většina se ale nejspíš těší na první vločky, tak uvidíme.

3 komentáře:

  1. Ta fotka i úprava se mi strašně líbí! Moc povedené to je! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi. Možná až na to srdíčko, protože mám vůči srdíčkům averzi, ale za to si můžu sama XD Ta duha je ovšem opravdu moc hezká. Taková optimistická a prozářená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je zajímavé, jak se soutěžícím zalíbila zvlášť ta jedna fotografie... Něco na tom bude :-D

    OdpovědětVymazat